© 2015 by BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k.
ul. Okopowa 47, 01-059 Warszawa,+48 22 290 66 11,  biuro@brogb2b.pl

 

Prelegenci,
paneliści, "kupcy"
...

W XVII Forum Rynku Stacji Paliw PetroTrend 2017 swój udział potwierdzili:

Piotr Walczak
Podsekretarz Stanu,

Zastępca Szefa Krajowej Administracji Skarbowej

Ministerstwo Finansów

Absolwent Wydziału Filozoficzno - Historycznego Uniwersytetu Łódzkiego i studiów podyplomowych na Uniwersytecie Łódzkim z zakresu rachunkowości i zarządzania finansowego oraz problematyki przestępczości – Europejskie Podyplomowe Studium Problematyki Przestępczości. Od 1997 r. związany ze Służbą Celną  jako funkcjonariusz realizujący zadania z zakresu kontroli i zwalczania przestępczości. W latach 2007-2012 oraz 2014-2017 zajmował stanowiska kierownicze w Służbie Celnej: zastępcy dyrektora oraz dyrektora w izbach celnych  w Łodzi i w Kielcach. W latach 2012-2014 pełnił służbę w Ministerstwie Finansów, w roku 2012 uczestniczył w Międzynarodowej Misji UE/UNDP EUBAM w Mołdawii i na Ukrainie, gdzie był odpowiedzialny za budowę mobilnych Grup Mołdawskiej Służby Celnej.  2017 r. zastępca szefa Służby Celnej oraz  koordynator ds. utworzenia Departamentu Zwalczania Przestępczości Ekonomicznej w Ministerstwie Finansów. Odznaczony srebrnym Medalem za Zasługi dla Policji, Medalem za Zasługi dla Nadwiślańskiego Oddziału Straży Granicznej oraz Brązową Odznaką Zasłużony dla Służby Celnej. Jest żonaty, ma dwoje dzieci.

Andrzej Sikora
Prezes
Instytut Studiów Energetycznych

Dr inż. Andrzej Sikora jest absolwentem Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie na kierunku elektrotechnika, automatyka i elektronika (doktorat na wydziale wiertnictwa, nafty i gazu). Uczestnik kursów i programach naukowych m.in.: w Wiedeńskiej Szkole Bankowej w Austrii w latach 1992-1994, University of Southern California Jackson, Mississippi, USA (stypendium USID) oraz we Francji w Insead (Program Storewars) Fontainbleau pod Paryżem. Obecnie jest prezesem zarządu Instytutu Studiów Energetycznych oraz adiunktem na swojej macierzystej uczelni na Wydziale Wiertnictwa, Nafty i Gazu. W latach 2005-2007 był doradcą w firmie AKJ Capital. W latach 2002-2005 pracował w PKN Orlen na stanowisku dyrektora Biura Optymalizacji Aktywów Produkcyjnych, zajmując się m.in. zakupami (obrotem) energią elektryczną i gazem ziemnym. Był szefem projektu zakupu dla PKN Orlen czeskiego Unipetrolu. W latach 1997-2002 wiceprezes zarządu, prokurent, dyrektor ds. kluczowych klientów w spółkach FarmFood i Sokołów. Uczestniczył także w wielu projektach akwizycyjnych, optymalizacyjnych i zarządczych w tym w projektach z zakresu upstream m.in. w Kazachstanie, Rosji, Algierii, Maroku i Sudanie.

​​​​​

Anna Listopadzka
Client Specialist, Retailer Services
ACNielsen Polska
 

Absolwentka Ekonomii na Wales University oraz Uczelni Łazarskiego, a także Ekonomii Biznesu na Erasmus University w Rotterdamie. Karierę zawodową rozpoczęła w Wielkiej Brytanii pracując w dziale finansowym dużej firmy prawniczej, po powrocie do Polski i przez kolejne cztery lata prowadziła własną działalność w obszarze handlu detalicznego. W 2016 roku zdecydowała się kontynuować swoją karierę w Nielsenie. Obecnie zajmuje się współpracą z sieciami detalicznymi, w tym stacjami paliw. Prywatnie sędzia jeździecki, pasjonatka jogi  i organizacji wszelakich eventów.  

Leszek Wieciech
Prezes
Polska Organizacja Przemysłu i Handlu Naftowego   
 

Absolwent Instytutu Stosunków Międzynarodowych w Moskwie, studiów podyplomowych na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Stypendysta Instytutu Hoovera na Uniwersytecie Stanforda. W latach 1984-99 pracownik Ministerstwa Spraw Zagranicznych, m.in. Konsul Generalny RP w Edynburgu (1995-99). Od 1999 r. związany z obszarem energii i klimatu, najpierw w BP Polska (Government Affairs Manager), a następnie w Clinton Climate Initiative (City Director Warsaw). Od 2009 r. w POPiHN - organizacji pracodawców, zrzeszającej główne przedsiębiorstwa działające w Polsce w sektorze paliw ciekłych i smarów. Członek Rady Konsultacyjnej ds. handlu i usług oraz Zespołu doradczego do spraw rozwiązań systemowych w sektorze energetyki. Reprezentuje POPiHN w pracach FuelsEurope (Europejskiego Stowarzyszenia Przemysłu Rafineryjnego). Jeden z pionierów edukacji w zakresie odpowiedzialnego biznesu (CSR) w Polsce. W latach 2003-2006 członek zarządu Brytyjsko-Polskiej Izby Handlowej (BPCC).

Jarosław Szymański
National Key Account Manager
AmeriGas

Doświadczony menedżer sprzedaży z kilkunastoletnim doświadczeniem
w kształtowaniu strategii rozwoju biznesu w wielu branżach (finansowej, FMCG: artykuły biurowe, artykuły spożywcze, artykuły higieniczne). Skutecznie wdraża nowoczesne metody w obszarze polityki handlowej i jakości obsługi klienta na podstawie wnikliwie przeprowadzonych analiz rynkowych
i możliwości popytowych.

Artur Wójcik
Szef Działu Sklepów
BP Europa SE Oddział w Polsce

Dyrektor Handlowy non Fuel. Od ponad 25 lat związany z handlem. W oparciu o szerokie zrozumienie rynku oraz wiedzę o kliencie i jego potrzebach buduje i wdraża skuteczne strategie komercyjne w zakresie food serwisu, handlu detalicznego oraz handlu hurtowego. Tworzył skuteczne plany biznesowe w Makro C&C oraz Metro Group. Aktualnie odpowiada jako Dyrektor Handlowy za strategię oraz wyniki pozapaliwowej oferty BP.

Absolwent wydziału mechanicznego na Politechnice Krakowskiej.

Jarosław Kruk
Partner Zarządzający
Kruk i Wspólnicy Kancelaria Prawna

Radca prawny od 1997 r. W latach 2000 – 2010 współtworzył i jednocześnie kierował kancelarią Kruk Pasierbiak Wasilewski i Wspólnicy. Obecnie jest partnerem zarządzającym w Kancelarii Prawniczej Kruk i Wspólnicy, którą wraz z zespołem utworzył w 2010 r.

Ekspert w dziedzinie obronności i bezpieczeństwa państwa, zakupów systemów uzbrojenia, offsetu, a także zamówień publicznych, sektorowych i obronnych.

Doświadczenie i praktykę zdobywał podczas kilkuletniej pracy w Departamencie Prawnym MSWiA a także podczas kierowania zewnętrzną obsługą prawną na rzecz Departamentu Programów Offsetowych Ministerstwa Gospodarki w latach 2007 – 2010.

Specjalista w zakresie wdrażania programów compliance – procedur pozwalających zapobiegać i minimalizować nieprawidłowości i nadużycia w działalności gospodarczej.

Specjalizuje się w doradztwie z zakresu wykrywania i zapobiegania przestępczości gospodarczej i korupcji.

Aleksandra Potrykus-Wincza
Country Manager
Mood Poland & Baltics

Aleksandra Potrykus-Wincza jako Country Manager Mood Poland & Baltics odpowiedzialna za zarządzanie i rozwój firmy w Polsce i w krajach nadbałtyckich.  W Mood pracuje od 2003 roku, początkowo jako sprzedawca, następnie Sales Manager, w 2011 awansowana na stanowisko Country Manager’a. Z marketingiem i sprzedażą związana od 1999 roku. Pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywała jako specjalista ds. sprzedaży w Hotelu Astor w Jastrzębiej Górze, stażystka w firmie Swisslog w Niemczech i w Wielkiej Brytanii, produkującej systemy tub pneumatycznych, Project Manager w Via Management, odpowiedzialna za projekt biodegradowalnych opakowań z otrąb pszennych oraz Specjalistka ds. Sprzedaży w Drinks Unlimited, producenta napoi energetycznych XL , V-Power 99+ oraz Warp4. Absolwentka UW na wydziale Politologii, gdzie uzyskała tytuł magistra. Prywatnie szczęśliwa żona i mama. Pasjonatka narciarstwa, nurkowania i dobrego wina.

Joanna Chachulska
Zespół Polityki Cenowej
Grupa Lotos

Specjalistka ds. prawnych. Zajmuje się prawnymi i podatkowymi aspektami wytwarzania, obrotu i magazynowania produktów naftowych (koncesje, zapasy obowiązkowe, NCW, umowy handlowe). Absolwentka prawa na Uniwersytecie Gdańskim.

Tomasz Zawadzki
Niezależny Ekspert

Tomasz Zawadzki jest absolwent Zarządzania i Marketingu, Wydział Prawa i Administracji UAM w Poznaniu i studiów Executive MBA UE w Poznaniu. Autor prac z zakresu rynku stacji paliw w Polsce. Posiada doświadczenie w zarządzaniu stacjami paliw w oparciu o różne modele współpracy z koncernem. W wolnej chwili uprawia cross-fit i podróżuje.

Roman Szymczak
Ekspert Trade Marketingu
Estmi Consulting

Michał Piechocki
Online Research Manager
ARC Rynek i Opinia

z ARC Rynek i Opinia związany od 2010 r., absolwent Szkoły Głównej Handlowej. Specjalista w dziedzinie ilościowych badań rynku i opinii, zwłaszcza realizowanych metodą online. Doświadczony w projektach dla sektora usług, finansów, motoryzacji, mediów i FMCG. W ARC odpowiedzialny za zarządzanie internetowym panelem badawczym epanel.pl. Kierownik projektu „Monitor Satysfakcji Klientów Stacji Paliw”.

Roman Szymczak
Ekspert Trade Marketingu
Estmi Consulting

Trenerem sprzedaży i ekspert trade marketingu –laureatem prestiżowej nagrody Trener Sprzedaży 2015 według Polish National Sales Awards. Hobbystycznie biega w maratonach i jest dumny z moich osiągnięć sportowych. Ale zawodowo także jest długodystansowcem. Może poszczycić się współpracą z ponad 75 firmami. Wdrożył już około 90 projektów szkoleniowych i doradczych, przeszkolił ponad 10 000 osób.

Radosław Chmurak
Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Sprzedaży
Grupa Tarczyński

Od lat zajmuje kierownicze stanowiska w firmach związanych branżą mięsna. Od 2011 r. Wiceprezes Zarządu i dyrektor ds. sprzedaży i marketingu w Grupie Tarczyński. Wcześniej  pracował m.in. w ZM Unimięs jako dyrektor handlowy, w Centrum Mięsne Eurosmak jako dyrektor handlowy, w Centrum Mięsne Makton jako dyrektor ds. rozwoju i ekspansji rynku, w Beskidzkim Centrum Dystrybucji Mięsa i Wędlin jako prezes zarządu, w Star-Peck Przetwórstwo Mięsno-Wędliniarskie Wacław Laszczak jako dyrektor ds. marketingu, w Zakładach Mięsnych Mysłowice jako dyrektor dystrybucji i handlu.

Absolwent wydziału techniki Uniwersytetu Śląskiego w Sosnowcu (kierunek: wychowanie techniczne).

Marek Balawejder
Ekspert Rynku Paliwowego

Absolwent Akademii Wychowania Fizycznego, Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego (kierunek zarządzanie i marketing) oraz Szkoły Głównej Handlowej, gdzie uzyskał tytuł MBA. Jest doświadczonym menadżerem. Specyfikę kluczowych w świecie biznesu branż miał okazję poznawać, pracując w globalnych korporacjach takich jak PepsiCo, Vodafone czy Raiffeisen. W latach 1995-2000 związany z Pepsico. W 2000 r. został osobą odpowiedzialną za zarządzanie sprzedażą detaliczną Polkomtela, operatora sieci Plus GSM. W kolejnych latach 2004-2007 pracował w Raiffeisen Leasing, wykorzystując swoją wiedzę w dziedzinie marketingu i PR. W 2007 r. objął stanowisko prezesa i dyrektora generalnego spółki Sferis, gdzie odpowiadał za restrukturyzację i przygotowanie nowej strategii. W lutym 2009 r. trafił do PKN Orlen SA, gdzie pracował na stanowisku dyrektora Biura Biznesu Detalicznego Europa, przewodniczył Radzie Dyrektorów Ventus Nafta (sieć stacji Orlen Lietuva), był członkiem rady nadzorczej Orlen Deutschland i dyrektorem wykonawczym ds. sprzedaży detalicznej.

Paweł Grzywaczewski
Członek Zarządu
Dyrektor ds. Sprzedaży
Anwim / Moya

Od 18 lat związany ze spółką Anwim S.A., od 2002 członek zarządu tej spółki. Od 2001 wiceprezes ds. handlowych spółki Esppol z tej samej grupy kapitałowej. Od 2009 roku odpowiedzialny za budowanie od podstaw struktury organizacyjnej i strategii rozwoju dla sieci Moya, nad którą sprawuje bezpośredni nadzór. W swoim zawodowym dorobku posiada również doświadczenie w zakresie tworzenia działu sprzedaży, opracowywania i wdrażania strategii rozwoju dla spółek z grupy Anwim S.A. oraz bezpośredniego zarządzania zespołem przedstawicieli handlowych. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie (wydział Zarządzania i Marketingu), ukończył studia podyplomowe „Zarządzanie wartością Firmy poprzez zarządzanie finansami” (WSPiZ im. Leona Koźmińskiego). Za swoją mocną stronę uważa umiejętność nieszablonowego myślenia, a także optymizm w działaniu połączony z umiejętnością analitycznej oceny sytuacji.

Marcin Zawisza

Wiceprezes Zarządu

Unimot / Avia

Absolwent Szkoły Głównej Handlowej oraz Wyższej Szkoły Bankowości i Ubezpieczeń. Ukończył studia podyplomowe z zakresu zarządzania logistycznego, a tytuł MBA uzyskał na GFKM and Erasmus Rotterdam School of Business.

Pracował m.in. w Grupie Shell w segmencie chemicznym, a w latach 2004-10 w Shell Gas Polska sp. z o.o. jako regionalny dyrektor ds. dostaw na Europę Wschodnią. Od 2010 r. zajmował się sprzedażą hurtową produktów rafineryjnych PKN Orlen SA, początkowo współtworząc Biuro Analiz i Strategii Handlu Hurtowego w GK. Od 2012 r. przez ponad 3 lata pełnił funkcję prezesa zarządu Orlen Gaz sp. z o.o., gdzie odpowiadał m.in. za tworzenie i realizację strategii grupy w obszarze rynku LPG.

W maju 2016 r. Marcin Zawisza został dyrektorem ds. rozwoju Unimot SA, a od  lipca 2016 r. pełni funkcję członka zarządu Unimot SA na stanowisku Wiceprezesa sółki.

Marcin Przeworski
Menedżer ds. Rozwoju
Unimot / Avia

Absolwent Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu w Szczecinie. Karierę zawodową budował w PKN Orlen, gdzie kierował kilkunastoma zespołami stacji paliw (minimum 150 osób) oraz pełniał funkcję trenera. Doświadczenie szkoleniowe zdobył dzięki umiejętnościom interpersonalnym. Za swój sukces uważa ilość i jakość prowadzonych szkoleń (około 3500 osób w ciągu 12000 godzin), dzięki czemu zajął pierwsze miejsce pod względem efektywności pracy trenera w koncernie.

Katarzyna Tokarz
Executive Director
Pro Business Solutions

Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej (kierunek: finanse i bankowość). Zdobywała doświadczenie m.in. na stanowiskach: Senior Executive w branży FMCG, ekspert w działach: marketingu, wsparcia sprzedaży, obsługi klienta, logistyki, doradztwa finansowego oraz szef projektu. W latach 2004-2014 pracowała w firmie Mars Poland na różnych stanowiskach, od 2015 r. w Pro Business Solutions.